Volgers

zaterdag 31 december 2022

Opnieuw beginnen?

 Sinds 2017 heb ik geen blogs meer gemaakt. Facebook kwam meer aan de orde en mijn weblog verdween naar de achtergrond. Nu schreef ik ergens dat ik mijn weblog weer in ere zou herstellen, maar hoe moet dat ook alweer? Voorlopig zit ik even goed wat tekst betreft😁

Nu de foto nog.......


 Ook gelukt!

Nou, ik heb in ieder geval weer een logje gemaakt, al is het een oefendingetje. Hoef ik mijn fan niet blij te maken met een dooie mus......

Tot het volgende logje!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Paula, ik ben aan het rondneuzen om precies dezelfde reden! ik heb al een aantal jaren niets gepost, maar dacht eerst maar eens rondkijken of er nog iemand nieuwe dingen post... Idske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ga ook weer bij jou kijken.
    Inmiddels zijn we twee, wat zeg ik, drié maanden verder, maar het plan blijft.
    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen