Volgers

zaterdag 7 december 2013

Stoel (nr.6338) is af.

En hierbij mijn zoveelste oorstoel. Tegen de tijd dat ik eentje maak waar ik echt tevreden over ben, ben ik dood denk ik, ha ha ha

Deze foto heb ik gemaakt in mijn speciaal daarvoor gemaakte fotohoekje en die daaronder in  een natuurlijke omgeving, n.l. in het Delpradohuis.
Ze mogen daar even op 'm passen totdat mijn Kuntriehuis klaar is om ingericht te worden.


Ook heb ik een keukenkastje gemaakt voor mijn nieuw in te richten Kuntriehuis,

Het kastje heb ik behandeld met witte krijtwax. Heel bijzonder oud-achtig effect geeft dat, en je blijft de nerf van het hout er toch doorheen zien.
Het spreekt vanzelf dat het kastje nog helemaal moet worden ingericht en van glas (of iets anders) worden voorzien.

Zo, en nu aan de Kerst!!

9 opmerkingen:

  1. Je stoel vind ik geweldig! Ik heb er ook mee geexperimenterd, maar ben niet zo tevreden over mijn resultaat... Heb je ergens een patroon vandaan gehaald of is dit eigen werk? Groetjes, Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tanja,
      Dank je voor het compliment!
      Ik heb een patroon uit een oude P&M gebruikt,maar alleen de grondvorm; ik heb er later zoveel afgehaald en bijgevoegd dat het uiteindelijk een eigen patroon is geworden.
      Groeten van Paula

      Verwijderen
  2. Ik vind de stoel goed gelukt hoor. Het kastje is ook heel mooi. Ja mooi is dat, krijtwax.
    Véronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Paula, ik vind je stoel ook goed gelukt, maar waarschijnlijk zie jij van dichtbij toch puntjes waar je niet helemaal tevreden over bent. Gewoon op naar nummer 6339!
    Je kastje ziet er ook leuk uit, ben benieuwd naar je inrichting.....
    Wat ga je voor de kerst maken?

    Groetjes Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stofje van je stoel, Paula en ook ik vind de stoel....en heel goed gelukt....en niet tevreden...jij weet alleen hoeveel je er nog moet. Echt leuk je kastje..lekker ouderwets dat je alles kan zien wat er in komt te staan.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de stoel in het echie gezien en zou het prima vinden, maar jij bent natuurlijk de perfectionist. Mooi kastje ook. Dat kuntrie huis wordt weer heel geweldig. Was gezellig.
    Groetjes, Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stoel ik moet nog aan mijn eerste beginnen....
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie ook niet wat daar nou mis mee is! Ik vind 'm beeldig! Mooie kastje, nu maar raden wat daar in komt...

    Als je zin hebt om mee te doen, ik heb een give away op mijn blog tot 15 December. http://idskesminis.blogspot.co.uk/

    Groetjes, Idske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die stoel, ben benieuwt naar het nieuwe huis weer de stoel uiteindelijk komt te staan.
    Miniatuur groeten

    BeantwoordenVerwijderen