Volgers

donderdag 25 augustus 2016

voor de verkoop

Hoewel het nu echt 'bloedverziekend' heet is (familieuitdrukking) en ik nu ongeveer NIETS doe, heb ik de afgelopen tijd best wel veel gemaakt; o.a. vloerkleed, zakdoeken-/handwerk-doosjes en tafeltjes, en niet te vergeten: keukentrapjes.
Van de lees-handwerktafeltjes heb ik er drie, maar van mijn oorspronkelijke plan om van het bijzettafeltje ook drie stuks te maken, ben ik teruggekomen;  het liep niet helemaal zoals ik gedacht had, laat ik maar zeggen.... Misschien later, als ik groot ben, dat ik dit werkje uit de losse pols doe.
Maar ik ben er wel trots op!!
Het vloerkleed maakte ik in de vakantie in Duitsland. (tijd genoeg, van enig zonnebaden bleek geen sprake)








Het keukentrapje maakte ik al eerder deze maand, naar de werktekening van het keukentrapje dat ik 1:1 een poosje geleden op de meubelcursus heb gemaakt.



 Hier heb ik er ook drie van.

Ja, het zit in een smeerkaasdoosje; daar past het namelijk precies in. Leuk he? maar het is nog leuker als ik het deksel nog even voorzie van verf of van een leuk papiertje, denk ik .  Maar goed, dat zijn details!

En dit is mijn stoelenrij.........



Nou ja, als ik niets verkoop kan ik altijd nog een meubelwinkel beginnen! 
(zoals iemand suggereerde) 

WE GAAN HET ZIEN!!
 PS Ik zag dat ik onlangs een aantal nieuwe volgers kreeg; Welkom!! 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorraad Paula. Ik kan me niet voorstellen dat al dat moois niet verkocht gaat worden.
    Succes en veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal mooi uit, Paula. Veel succes met de verkoop!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dát weer.....práát me 'r niet van: dan te warm, dan weer te koud/nat, enfin, laten we er maar over ophouden, hè :)?? Ik weet dat het weer ook voor jouw gezondheid problemen geeft, maar desondanks vind ik dat je nog heel wat voor elkaar hebt gekregen, Paula. Je fauteuils zien eruit om eens heerlijk in te gaan zitten met een goed boek, of een glaasje ;)! En wat te zeggen van die 'gesmeerde' trapjes in je smeerkaasdoosje: pláátjes zijn het en nog op vouwbaar óók! Veel succes en vooral heel veel plezier op de beurs!
    Groetjes, Ilonadieeveneensverhitachterdecomputerzit ;O!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal eens, veel te warm! Ik zou eigenlijk deuren moeten verven, maar daar is het echt te warm voor. De stolen heb je vast niet lang meer! Hoop dat je een gezellige en successvolle beurs hebt.
    ! Schitterende tafeltjes en de trap is ook heel mooi en wel heel leuk gefotografeerd op de grote broer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Each chair looks very comfortable and inviting and your choices in fabrics look stylish! :))
    Enjoy the fair and I hope that each of your wonderful chairs will find new homes! :D

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen